noble securities logo

WKW Partners – Forexowe inicjacje

wwwwkw*******

30.XII.19

Koniec roku to czas na podsumowanie. Było różnie, przeróżnie, wesoło, smutno, po dziesięciu miesiącach (bez stycznia i listopada) wynik jest na PLUS 18 204,23 i to cieszy. Zrobiłem kilka transakcji na początku grudnia i tradycyjnie podaje wycenę. Co do przyszłości forexowej na nowy rok nie mogę teraz jej  określić. Wszystkim którzy trzymali kciuk dziękuje i SKŁADAM NAJLEPSZE ŻYCZENIA, SZCZĘŚLIWEGO ROKU 2020 SUKCESÓW GIEŁDOWYCH, ZDROWIA I SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY.

Zrzut ekranu 2019-12-30 o 20.18.27

09.X.19

W poniedziałek jednak nie otworzyłem pozycji, sprawy rodzinne zmuszają mnie do przerwania działań. Do końca miesiąca na pewno a jak sprawy się ułożą to listopad będę poza krajem. Szkoda bo złapałem szwung.

05.X.19

W nocy o 3:30 trzy byki nie zrobiły żadnego większego poruszenia, w piątek zamknął się na TP AUDUSD. Na weekend AUDCHF i EURAUD zamknięte w sumie na małym plusie powrót w poniedziałek.

03.X.19

UFF w końcu EURUSD się zrealizował. W międzyczasie zrealizował się USDJEN i EURGBP. Zanim jednak „EDZIO” zrobił TP to pojawiły się AUDUSD i AUDCHF, może dojdzie EURAUD. Mam nadzieje, że trzy byki o 3:30 z Australii będą spokojnie odebrane i pomogą zamknąć pozycje.

01.X.19

Nowy miesiąc, nowe oczekiwania, EURUSD przegina, cały czas w portfelu wszystkie pozostałe  pozycje pozamykane. Po południu otworzyłem kolejnego USDJEN.

28.IX.19

Weekend z AUDUSD, USDJEN i EURUSD, tak sobie myślę, że to najlepsze pary. Mają najmniejszy spread. Te rozszerzenia weekendowe to masakra. Mając np. EURCAD tak z 10 pipsów  przed stopem lub zmianą strony niby daleko a tu piątek 23:00  spread 24pipsy i zmartwienie jak się w niedzielę rynek otworzy. Dlatego nie lubię mieć pozycji gdy rynek się zamyka.

spread

26.IX.19

Wczorajsze zachowanie kursu  na EURAUD, zmusiło do zapobiegawczej decyzji, Nie wiem czy to zasadne było, ale podjąłem takie ryzyko(chciałem oszukać na jedną zmianę strony ewentualnie otworzyć bliżej przemówienia Draghiego), jak się okazała pozycja zapłaciła bez problemu. Cała akcja przedstawiona na wykresie. Reszta pozycji pozamykana tylko  EURUSD jeszcze został i doszedł USDJEN.

euraud strata

24.IX.19

W poniedziałek nic nie otworzyłem. Dziś powoli się zaczęły pojawiać sygnały, jeden USDCHF  pod koniec dnia zrobił TP. Na tapecie został EURCAD, EURAUD, EURUSD, AUDCHF. Czekam jeszcze na AUDUSD, zlecenie wstawione.

20.IX.19

Po rozmowie telefonicznej  z Panem Jackiem w czwartek, podpierając się jego doświadczeniem doszedłem do wniosku, żeby nie otwierać pozycji do końca tygodnia. To tak dla zdrowotności, gdyby  wiedźmy opanowały rynek.

18.IX.19

AUDUSD doczekał jednak do  FED-u,  na szczęście nie było dużej zmienności i  w czasie konferencji osiągnął cel. Ten tydzień przeleci raczej na pusto. Fakt, że nie chciałem otwierać pozycji przed FED-em to jedno, a drugie to po prostu nie było sygnałów. Na koniec podsumowanie od 28 sierpnia  do dziś tj. 18 września  przybyło 7158,-

17.IX.19

Nocna zmiana o 3:30 nic nie zmieniła, pozostaje czekać  i liczyć, że do FED-u się zrealizuje TP.

16.IX.19

Poniedziałek nic nowego nie przyniósł, AUDUSD ciągle w grze, może 3:30 coś ruszy „AUDEM”. Do środy nie dobieram pozycji (FED).

14.IX.19

Niewzruszony USDCAD pod koniec dnia osiągnął CEL – TP , na weekend AUDUSD.

USDCADTP

12.IX.19

UFFF…. przeżyłem EBC szybka akcja na EURUSD, byłem na S w kilka sekund weszła L i znów S a na  końcu szczęśliwy TP.      W portfelu jeszcze niewzruszony USDCAD i AUDUSD.

EURusd TP

11.IX.19

USDJEN, EURAUD  zamknięty. USDCAD nie wie, co ma ze sobą zrobić. Doszła mi jeszcze jedna pozycja na AUDUSD i  cały czas EURUSD który, męczy i  będzie czekał pewnie  na czwartkowe EBC o 13:45. (a może na webinar JBJ).

EURUSD

10.IX.19

W poniedziałek zamknąłem USDJEN i dołożyłem EURUSD. Dziś doszedł jeszcze USDCAD i EURAUD.

06.IX.19

W czwartek pozamykane pozycje, chwile później pojawił się sygnał na  USDJEN. W piątek dołożyłem USDCHF i w taki sposób na weekend zostaje się z dwiema pozycjami.

04.IX.19

Początek roku szkolnego za nami, we wtorek otworzyłem dwie pozycję USDCHF i USDCAD. W środę sypnęło kolejnymi pięcioma sygnałami. Już dawno nie miałem siedmiu pozycji w jednym czasie. Tak to jakoś dziś sprawnie poszło, że o 20:30 zostały mi się dwie EURCAD i EURUSD.

30.VIII.19

Koniec tygodnia bardzo sympatyczny, transakcje bardzo spokojne i bez żadnych stresowych akcji. Ostatnia pozycja zamknięta przed południem na AUDCHF. W piątek nic nie zamierzałem otwierać ze względu na poniedziałkowe Święto Pracy w USA.
W sumie dobrze, bo u nas początek pracy naszych pociech.

28VIII. 19

Dziś zamknięty GBPUSD i otwarte kolejne pozycje, AUDJEN i CADJEN, uciekł USDJEN i po 22:00 zrobił TP

27.VIII.19

Powoli wracam do rzeczywistości. Otwarta jedna pozycja.

29.VII.19

turkcer

Pozycja zamknięta już na tureckiej ziemi, co widać w lewym górnym rogu :))

Teraz czas na wakacje.

27.VII.19

Niestety GBPCHF został jeszcze w grze, szkoda. Mam nadzieje, że rynek w niedzielę będzie łaskawy. Teraz trochę żałuje że go nie zamknąłem nawet na stracie.  Po powrocie z wakacji napisze jak się to zakończyło.

25.VII.19

Na jutro został mi się GBPUSD  i GBPCHF. Oczywiście USDJEN nie otwarty dziś od razu  zrobił TP.

******

24.VII.19

GBPCHF wrócił i na dodatek przekręcił na dwójką. Otworzyłem jeszcze EURAUD jest obecnie 15 pip do TP, wstawiam stopa dla zero. Mam sygnał na USDJEN, AUDJEN ale tych pozycji nie otwieram  już tylko monitoruje.

23.VII.19

W poniedziałek jednak otworzyłem GBPUSD, GBPJEN, EURGBP i USDCHF. Czekam również na GBPCHF. .Kilka razy zbliżył się do TP i do otwarcia i nic z tego. Jeżeli podejdzie dwa pipsy do TP wycofam zlecenie. Godzinę po realizacji GBPUSD otworzyłem go ponownie na drugi sygnał. Jutro już  nie będę dokładał pozycji. Na urlop lepiej nie jechać z pozycjami, ponieważ nie wiadomo jak będzie z netem.

21.VII.19

W poniedziałek mam wyjazd na dwa dni, więc otworzę pozycje  jak będę robił dłuższe przerwy w podróży i będą sygnały.
Już natomiast 28.07-wyjazd z rodziną na wakacje do 14.08.

19.VII.19

Męczyły, męczyły i wymęczyły w czwartek doszła jeszcze pozycja na GBPJEN i właśnie ona rano zamknęła się ostatnia. Weekend bez pozycji i takie najbardziej lubię.

16.VII.19

Dziś zamknął się tylko EURUSD ostatni wszedł pierwszy zrobił swoje. Dwie pozycje dalej się męczą.

15.VII.19

Cały tydzień nic. Dziś odpalony CADJEN, AUDUSD, i czekam na aktywację EURUSD.

08.VII.19

NIC, NIC, NIC, czekam na jutro.

03.VII.19

Od Poniedziałku nic, żadnych sygnałów. Jutro 4 lipca, Ameryka świętuje. Nie ma co się pchać bez udziału głównego rynku. Wracam dopiero w poniedziałek.

27.VI.19

Ciśnienie było duże ale wszystko skończyło się dobrze. GBPUSD został zamknięty sprawnie, potem EURGBP,  dorzucony jeszcze EURJEN z  USDCADem  aleeeee GBPJEN zachował się złośliwie i wymęczył mnie.  Zamknąłem go na maluśkim plusie.

24.VI.19

Dziś z poniedziałku  funt rozdaje sygnały, otwarte EURGBP, GBPJEN, GBPUSD, rano wstawia jeszcze zlecenie na USDCAD zobaczymy jak nowy tydzień się ułoży.

20.VI.19

Otworzyłem w środę AUDUSD,CADJEN przed FEDem ruch był ale taki, że zabrakło, więc zostałem na noc z pozycjami. Dopiero dziś pozmykały się, AUDUSD podczas procesji a CADJEN godzinę po zakończeniu:). TYLKO co to za szóstki w wycenie?

18.VI.19

W poniedziałek nic się nie działo na polu walki. Dziś mam dwa sygnały ale daje sobie na wstrzymanie bo jest FED w środę. Zdrowy rozsądek podpowiada, aby nie pchać się na rynek gdy czekamy na decyzje FEDu. Wszystko czeka to i ja poczekam. Jutro pewnie około południa to już te sygnały wstawię jak odbiorę świadectwo:)

14.VI.19

Dziś z rana dodałem jeszcze EURUSD i o dziwo wieczorową porą poszło sprawnie. Po godzinie 20:25 już miałem wszystko pozamykane. Jak to mówią pingwiny z Madagaskaru LODZIO MIODZIO.

13.VI.19

Podczas wyjazdu krwi mi napsuł EURGBP, CADJEN zamknięty już 05.06.19 za to EURGBP 10.06.19 i to na małej stracie.

Dziś odpaliłem CADJEN dla odmiany;), EURJEN, USDCAD.  Nie ma danych za dużo i może być weekendowo z tymi pozycjami.

04.VI.19

Wtorek miałem dylemat otwierać nie otwierać od 8:00 do 14:00 tak się bujałem z decyzją, że jak się zdecydowałem to jeden sygnał mi uciekł-  AUDUSD. Otworzyłem CADJEN i EURGBP i to wystarczy jak na wyjazd. Mam nadzieje, że te dwie pozycję nie będą najważniejsze podczas wyjazdu.

03.VI.19

Poniedziałek NIC nie przyniósł, żadnych sygnałów. Jeżeli we wtorek nie pojawi się kilka sygnałów to do 12.06.19 mam przerwę wyjazdową.

01.VI.19

WEEKEND bez pozycji HURAAAAA  w piątek z  samego rana 6:20 zamknął się GBPJEN ufff ulga, potem o 9:00 USDJEN to już się rozjaśniło. Potem to został mi tylko GBPUSD, który ładnie zachował fason i zamknął się po 13:20 i zacząłem weekend.

W środę mam tygodniowy wyjazd, więc jeszcze nie wiem czy będę coś otwierał. Decyzję podejmę w poniedziałek.

30.V.19

Trzy pozycje zamknięte sprawnie, aleeeeee  ponowne otwarcie GBPEN to jakiś koszmar a jeszcze USDJEN ciągnie się jak smród w ga…… Mam nadzieje, że nie będę miał GBPJEN na weekend.

28.V.19

Po świętowaniu otworzyłem cztery pozycje USDJEN, CADJEN, GBPUSD, GBPJEN.  Zobaczymy co ten tydzień przyniesie.

27.V.19

Dziś Dzień Pamięci w USA, wolne i Wiosenny dzień wolny od pracy w Wielkiej Brytanii.  Ja nie gorszy i na rynek nie będę się pchał gdzie nikogo nie ma;)

23.V.19

Słaby tydzień, wiele nie przybyło dziś CANJEN mi uciekł. Zawsze mam wrażenie, że jak jestem na pozycji to ¾ czasu jestem na stracie, ale jak tylko nie mam to  TP w kilka godzin.

17.V.19

AUDCHF zamknięty, żadnych pozycji, weekend spokojny bez zmartwień CO i JAK się

otworzy w niedzielę albo KTO i GDZIE coś będzie mówił.

16.V.19

Dziś noc aktywna, przekrętka 2:15 i TP 3:30, straty odrobione z małym plusem. Aktywna  pozycja to tylko  AUDCHF.

14.V.19

Lipa, mocny sen kosztował mnie stratę,  alerty i sygnały nie dobudziły mnie, stop zadziałał a przekrętki już nie było i  pozycja zapłaciła bez mojego udziału.

11.V.19

Weekend z trzema pozycjami AUDJEN, GBPUSD, AUDCHF. Na tej mojej Platformie spready weekendowe coraz większe. Powoli pozostawienie pozycji robi się coraz bardziej ryzykowne.

09.V.19

Czwartek otwarte trzy pozycje i dwie zamknięte tj. EURAUD,GBPUSD, został AUDCHF w grze.

08.V.19

Witam po przerwie.

05.05.2019 Rynek otworzył się na wielu parach dużymi lukami, co przesunęło rozpoczęcie u mnie gry do dziś.

Po przeglądzie, dalej nic się nie zapowiada, Dzień minął na testach nowych instrumentów, mam na myśli indeksy z USA.

17.IV.19

Dziś lepiej, dane ruszyły rynkiem i pozamykałem pozycje. Pierwsze dane 4:00 z Chin i realizacja AUDUSD. Drugie dane z Kanady 14:30 i USDCAD zamknięty dzięki temu święta spokojne.

Wynik na portfelu nie zachwyca, ale też nie przeraża. Teraz czas Świąt Wielkiej Nocy czas zadumy i radości.

Wszystkim życzę WESOŁYCH RODZINNYCH ŚWIĄT.

Na rynek powracam prawdopodobnie po 1  maja.

16.IV.19

Męczyłem się strasznie na CADCHF przez ponad dwa tygodnie i zamknąłem w piątek na stracie -2657.

Zostały mi jeszcze USDCAD i AUDUSD i też męczą,  nie otwieram nowych pozycji na Wielki Tydzień i tydzień po świętach. Nie wiem jeszcze co zrobię jak te dwie pozycje zostaną na piątek. Generalnie słabo kolejne tygodnie a ja  kręcę się w miejscu.

07.IV.19

Tydzień na rynku FOREX ciężki, zmienność słaba, aż nie chce się nic pisać. Zamknięte trzy pozycję i weekend z trzema w portfelu. Mam nadzieje, że otwarcie rynku będzie spokojne.

31.III.19

Ostatnie poprawki i założenia zmusiły mnie do zamknięcia EURJEN na stracie, trace trochę ponad tygodniowy zarobek. Żal ale pomyślałem, że lepiej poczekać jeszcze tydzień niż odrabiać dwa:).

28.III.19

Dziś otwarte dziś zamknięte to USDJEN, USDCAD, otwarte obecnie pozycje to  CHFJEN i EURJEN.

27.III.19

Zmiany nastąpiły, nowe rozwiązania, pomysły, zobaczymy czy na lepsze.

26.III.19

Cały poniedziałek poświęcony na analizę tych ostatnich sygnałów, szukanie, dodawanie, zmienianie itp. Może coś mam albo może mi się wydaje. Dziś dopieszczanie i może to będzie TO.

22.III.19

Trudne sprawy.

Niestety CADJEN dał mi popalić. Emocje wzięły górę, zamknąłem pozycje nie wykorzystując ostatniej przekrętki (pozycja zapłaciła oczywiście a ja przytuliłem stratę). Kolejny, który dał popalić to AUDJEN tego postanowiłem zagrać do końca bez żadnego wymyślania  i właśnie się przed chwilą zamknął na ostatniej przekrętce. W sumie zagrałem 9 pozycji. Bardzo ciężki  tydzień. Wycena prawie z połowy lutego.

19.III.19

Korciło i mam ciepło, CADJEN na kręcił i zostały dwie przekrętki do zagrania.

Dołożyłem jeszcze kolejne pary AUDUSD, AUDJEN i EUR JEN.

18.III.19

Korciło i otworzyłem w czwartek AUDJEN i AUDUSD

Pozamykało się dziś o 4:30

Na stole AUDCHF, EURAUD, CADJEN

12.III.19

AUDUSD w poniedziałek  zamknięty i jeszcze pozycja na AUDJEN,  dziś nad ranem (razem było 11 pozycji). Mówiąc krótko od ostatniej wyceny przybyło 3571,-

Mam kolejną przerwę tym razem Brexitrową.

10.III.19

Chwilowa przerwa (świętowanie przeciągnęło się) ale powoli wracam.

W minionym tygodniu zrobiłem kilka transakcji i to wszystko. Wynik podam po zamknięciu ostatniej  pozycji.

Obecnie mam  AUDUSD.

18.II.2019

Złe, dobrego:) początki.

Chyba słabo trzymaliście kciuki, pozycja GBPJEN otwarta błędnie, tylko że dopatrzyłem się tego na 4 i zamknąłem na stracie (jak się okazało zapłaciła na 5). Wole zamknąć z przekonaniem niż liczyć, że się uda. Cały tydzień nie rozpieszczał w ilość sygnałów (EURCAD nie wrócił po mnie), zagrałem jeszcze tylko EURUSD i AUDJEN.

Po dwóch tygodniach mam wynik   -1743 zł., a po trzech -55 zł.

Jak to mówią „co nas nie zabije to nas….”

Ten tydzień zaczynam od świętowania z OBYWATELAMI USA (urodziny Waszyngtona).  We wtorek napiszę jak pojawią się nowe pozycje.

11.II.2019

Maszyna ruszyła.

W kwestii wyjaśnień posiadam rachunek profesjonalny dzięki przygodzie bankowej trwającej ponad dwa lata.

Tak naprawdę maszyna ruszyła od 05.02.2019r, ale to był tydzień rozruchowy.

Otworzyłem 5 pozycji (GBPJEN, USDCAD,AUDJEN, EURCAD, EURJEN) i zarobiłem dokładnie 1567zł

Dziś w rozdaniu na początek nowego tygodnia GBPUSD,GBPJEN, CADJEN, plus oczekujący EURCAD.

Gram wielkością 0,21lota (GBP trochę mniej) do max sześciu zmian stron czyli 3x L i 3x S.

Potem 0,42-0,71-1,29-2,07-3,72

Wraz z pojawiającymi się zyskami będę chciał delikatnie powiększać pozycją startową.

Oczekuję wykonywać 12-15 transakcji tygodniowo co przy dobrych wiatrach powinno przynieść powyżej 10% na portfelu. To są oczywiście założenia podstawowe, rzeczywistość zazwyczaj bywa o wiele bardziej skomplikowana. Ale o tym tu i teraz nie chcę myśleć.

10lutego2019

Tworzymy wspólnotę forexową : Werner Kramer i Wagner. Werner i Kramer to ci z Vabanku, a Wagner ? To ja. Uparłem się, że dam sobie szansę na Forexie i w oparciu o podstawowe założenia p.Jacka Borawskiego wymyśliłem własny system do gry na tym rynku. Nie jest moim celem kogokolwiek pouczać bo przecież sam niewiele potrafię. Chcę ruszyć w podróż aby jej koniec nie oznaczał żalu utraty szansy i nadziei. Wszystko co mam wpłaciłem na konto i dołożyłem jeszcze 10.000 zł. Będę prowadzić zagrania tak jak mi czas na to pozwoli a czasem po fakcie. Ale zawsze będę pokazywać stan konta – na stojącym kapitale (tak mawia szef) czyli bez żadnej pozycji. Przede wszystkim ma być uczciwie. Uda się to będzie fajnie – A jak się nie uda to mam nadzieję, że będzie się Państwu chociaż to miło czytało. Proszę o kciuki (trzymanie za mnie) by się jednak udało. Zaczynamy.

Zobacz również

Data: czwartek, 8 Kwiecień, 2021

Zabezpieczony: Formuła do linii

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Data: piątek, 2 Październik, 2020

Zabezpieczony: Siła Relatywna Szkolenie

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.